گروهی از مهاجرین افغان با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ع) در مراسم سالگرد ارتحال ایشان شرکت کردند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آوا پرس، همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، بزرگترین مبارز اسلامی در عصر حاضر و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، مهاجران افغان با حضور در حرم مطهر ایشان بار دیگر با آرمان های این رهبر بزرگ انقلابی تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی، متولی آستان امام زاده صالح (ع) تهران و همچنین حجت‌الاسلام سید عیسی حسینی مزاری، رییس مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان همراه بود، حاج سعید حدادیان از مداحان بنام ایرانی و همچنین کربلایی علی اصغر طهماسبی، از مداحان مطرح مهاجر افغانستانی به قرائت دعای ندبه و مدح و ذکر مصیبت اهل‌بیت پیامبر گرامی اسلام پرداختند.

مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ع) با حضور مهاجرین افغان

در حاشیه این مراسم، مهاجرین افغانستانی از هیأت‌های مختلف مذهبی و ورزشکاران با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

مراسم پرفیض دعای ندبه و گرامیداشت شخصیت این امام بزرگوار نیز با حضور صد‌ها تن از مهاجرین افغانستانی از تهران و شهر‌های اطراف آن، صبح روز جمعه (۱۴ جوزا/ خرداد) با همکاری مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان، هیأت رزمندگان اسلام و آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار