امام جمعه دبیران از توابع زرین دشت از تجلیل از ۱۴ حافظ کل قرآن کریم در گردهمایی بزرگ فعالان قرآنی فارس در منطقه دبیران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام احسان تندگام امام جمعه شهر دبیران  شهرستان زرین دشت در گردهمایی بزرگ فعالان و پرچمداران قرآنی فارس با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی گفت: مردم باید به وصیت نامه امام راحل عمل کنند و در مسیر زندگی خود از آن بهره مند شوند.

او، بیان کرد: مسئولان نیز موظف هستند زمینه‌های عمل به این وصیت نامه را در جامعه فراهم کنند.

تندگام، تصریح کرد: قیام ۱۵ خرداد نقطه شروع نهضت انقلاب اسلامی است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

امام جمعه دبیران آشنایی جوانان و نوجوانان کشور را با آرمان‌های اصیل انقلاب ضروری دانست و ادامه داد: باید اندیشه‌های حضرت امام برای یافتن مسیر صحیح زندگی در جامعه جاری باشد.

تندگام، با اشاره به برگزاری مراسم محفل انس با قرآن، حضور قاریان برجسته استان فارس و هرمزگان و تجلیل از ۱۴  حافظ کل قرآن کریم افزود: ۱۲ محفل هفتگی انس با قرآن با حضور جمعی ۴۰۰ نفره پذیرای جوانان و نوجوانان و دبیرانی است که در کلاس های روخوانی، حفظ، تجوید، احکام و سبک زندگی اسلامی تدریس می کنند.

امام جمعه، اضافه کرد: در کنار محافل انس با قرآن در شهر ۱۵ هزار نفری دبیران، کلاس های قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) و تشکیلات مقر کتاب دبیران نیز باعث ایجاد رونق هر چه بیشتر محافل قرآنی در این شهرشده اند.

این استاد حوزه علمیه شهرستان زرین دشت حضور جوانان و نوجوانان این شهر در کلاس های قرآنی بسیار خوب برشمرد و اظهار کرد: ۸۰ درصد شرکت کنندگان محافل قرآنی متشکل از جوانان و نوجوانان هستند.

شهر دبیران با ۱۵ هزار نفر جمعیت یکی از سه شهر شهرستان زرین دشت است به دو زبان فارسی و عربی تکلم دارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار