مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پوستر فراخوان مسابقه فرهنگی و هنری " فرزندان روح الله " در این استان رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پوستر فراخوان مسابقه فرهنگی و هنری " فرزندان روح الله " همزمان با سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در این استان رونمایی شد.

احمد حسن فتایی روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: مسابقه فرهنگی هنری " فرزندان روح الله " با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با اندیشه‌های امام راحل (ره) و با موضوعات سیره و شخصیت امام خمینی (ره)، امام خمینی (ره) و مردم و امام خمینی (ره) و مسوولان برگزار می‌شود.

او افزود: بر اساس مندرجات فراخوان، شرکت کنندگان می‌توانند آثار و تولیدات خود را در قالب تمامی رشته‌های فرهنگی و هنری به همراه مشخصات کامل تا سی و یکم تیر ماه از طریق آدرس پستی farhanglorestan@yahoo.com به دبیرخانه ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت: در بخش شرایط و ضوابط این مسابقه آمده است: شرکت برای نوجوانان و جوانان زیر ۳۰ سال مجاز است، هر شرکت کننده می‌تواند پنج اثر را به دبیرخانه ارسال نماید، حق انتشار آثار برای دبیرخانه محفوظ است، مسوولیت اصالت آثار ارسالی با شرکت کنندگان است و طرح‌های ارسالی باید دارای ابتکار و ایده باشند.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.