دبیرستاد انتخابات استان یزد گفت: فضای مجازی ظرفیت و بستر مناسبی برای معرفی کاندید‌اها و برنامه‌های آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی شاه حسینی، دبیرستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه عموم تبلیغات انتخاباتی این دوره به فضای مجازی منتقل شده است، گفت: جایگزینی تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی به جای تبلیغات شهری نقطه قوتی برای کاندید‌ها و ستاد‌های تبلیغاتی آن‌ها است، زیرا فضای مجازی ظرفیت و بستر مناسبی برای معرفی کاندید‌ها و برنامه‌های آن‌ها و پاسخگویی به نقد‌های احتمالی است.

او با بیان اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از ششم خردادماه آغاز شده است، اظهارداشت: از ابتدای فعالیت ستاد‌های تبلیغاتی کاندید‌های ریاست جمهوری در استان یزد تاکنون شاهد کمترین تخلف و تنش در روند تبلیغات ستاد‌ها بوده ایم.

شاه حسینی در بخش دیگری از سخنانش آخرین فرصت اعلام اسامی نهایی کاندید‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا را شانزدهم خردادماه اعلام کرد و گفت: براساس قانون کاندید‌های شورا‌ها از بیستم تا بیست و ششم خردادماه و به مدت یک هفته فرصت دارند تا به انجام فعالیت‌های تبلیغاتی بپردازند و هرگونه فعالیت تبلیغاتی قبل از این بازه زمانی در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز جمعه؛ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.