ماجرایی شنیدنی از محافظان امام خمینی (ره) + فیلم

ویدئویی از خاطرات محافظان امام خمینی (ره) درباره اشتیاقشان برای حفاظت از ایشان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ویدئو‌ها و تصاویر خاطره انگیزی از ایشان در فضای مجازی دست به دست می‌شود. کاربران این فضا با این کار هم یاد و خاطره امام شهدا را زنده نگه می‌دارند و هم آموزه‌های ایشان را به نسلی که در دوران حیات امام راحل نزیسته اند، منتقل می‌کنند.

به همین مناسبت ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که فرآیند آموزش و انتخاب محافظ برای امام خمینی (ره) را روایت می‌کند. در ادامه این ویدئو نیز چند تن از محافظان ایشان درباره شور و اشتیاقی که برای حفاظت از جان این شخصیت برجسته سیاسی و دینی در بین جوانان آموزش دیده وجود داشته می‌گویند.


بیشتر بخوانید


روایت این شور و اشتیاق مثال زدنی را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۱۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
روح بلند مرتبه و ملکوتی و مطهر حضرت امام خمینی ره شاد و قرین رحمت وسیع خداوند جل جلاله باد . ایشان بنیان گذار انقلاب اسلامی و تمدن عظیم و با شکوه نوین اتحادیه متمدن پیشرفته اسلام ناب محمدی ص در کشور ایران اسلامی و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بودند . برای شادی روح مطهرشان رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار