۱۳۷ صندوق رای برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر این شهرستان استفاده می‌شود.

کتابی فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به اینکه ۱۱۷ شعبه اخذ رای در این شهرستان آمادگی رای گیری از مردم را دارد، افزود: باتوجه به دستور العمل وزارت کشور مبنی بر افزایش تعداد شعبات برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مقابل ویروس کرونا تعداد ۷ شعبه در این شهرستان افزوده شده که در مجموع ۱۱۷ شعبه اخذ رای آمادگی فعالیت خود در روز انتخابات را دارد.

اوبا اشاره به اینکه تعداد ۱۳۷ صندوق رای شورای اسلامی درشعب اخذ رای قرار می‌گیرد، ادامه داد:تعداد ۷۶ داوطلب در اسد آباد داریم که از این تعداد ۵۲ نفر مربوط به شهر اسدآباد، ۸ نفر شهر آجین و ۱۷ نفر هم در شهر پالیز هستاند.

او گفت:حدود ۳ هزار عوامل اجرایی در حوزه‌های مختلف آمادگی اجرای انتخابات را دارند و تمام مراحل بر اساس زمان بندی اعلام شده خواهد بود.
کتابی در خصوص تبلیغات در فضای مجازی هم گفت: تبلیغات در فضای مجازی باید تابع قانون تبلیغات انتخابات باشد و کمیته حقوقی ستاد انتخابات و پلیس فتا تخلفات انتخاباتی داوطلبان را در این فضا رصد می‌کند که تاکنون ۷ گروه که تبلیغات زود هنگام را آغاز کرده اند حذف شده و حدود ۲۰ نفر از داوطلبانی که تبلیغات خود را زودتر از موعد انجام داده اند تذکر داده شده است.
فرمانداراسد آباد بیان کرد: جلسه توجیهی داوطلبان شورا‌ها هم بزودی تشکیل خواهد شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.