فرمانده سپاه اسدآباد گفت: انتخابات ومشارکت مردم در سرنوشت خود یکی از مهم‌ترین یادگار‌های امام خمینی (ره) است و باید با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح برای پیشرفت کشور گام برداشت.

سرهنگ امید علی الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات و از منظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مشارکت حداکثری  اظهار داشت: یکی از عرصه‌هایی که امام راحل رحمت الله علیه بر آن تاکید می‌کردند مسئله حضور مردم در انتخاب مسئولین نظام و منتهی شدن مسئولیت‌ها به اراده و خواست مردم بود.

او گفت: انتخابات نماد حرکت اسلامی در کشور و هدیه اسلام به ملت بصیر و انقلابی ما است و در حقیقت حضرت امام رحمة الله علیه مردم سالاری دینی و نقش تعیین کننده مردم در اداره کشور خود را عینیت بخشیدند.

فرمانده سپاه اسدآباد بیان کرد: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، نظام دیکتاتوری سرنگون شد و به برکت مجاهدت‌های امام و شهدای عزیز نظامی اسلامی برخاسته از رأی و نظر مردم شکل گرفت که کلیه مسئولین آن به طور مستقیم و غیر مستقیم بر اساس خواست و رأی مردم انتخاب می‌شوند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.