مسئول مرکز واکسیناسیون خودرویی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: مشمولان طرح واکسیناسیون کرونا می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت ثبت نام کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  اصغری، مسئول مرکز واکسیناسیون خودرویی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: مشمولان طرح واکسیناسیون کرونا می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت ثبت نام  و در مکان و زمان مشخص واکسن خود را دریافت کنند و افرادی که امکان ثبت نام الکترونیکی را ندارند می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن کرونا دریافت کنند.
 
مسئول مرکز واکسیناسیون خودرویی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی کرج افزود : ۱۵ مرکز فعال واکسیناسیون در سطح استان راه اندازی شده است که دو مرکز خودرویی است؛ یعنی سالمندانی که امکان حرکت ندارند و یا بالا رفتن از پله برایشان مشکل است بدون پیاده شدن از خودرو واکسن خود را دریافت می‌کنند.
 
اصغری همچنین با اشاره به این که زمان بندی واکسیناسیون برای سنین مختلف را ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند، گفت: افراد جامانده از مراحل قبل نیز می‌توانند در این مرحله واکسینه شوند.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار