سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با هنگ کنگ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مقابل هنگ کنگ در نشست خبری اظهار داشت: برای شروع از نتیجه بازی راضی هستم؛ زیرا شرایط آب و هوایی برای ما سخت بود. با تیمی مسابقه داشتیم که در اکثر دقایق بازی، دفاع می‌کرد و این موضوع کار را برای ما سخت کرده بود. این تیم کمی داشت ضد فوتبال بازی می‌کرد.

او افزود: بازی را با نتیجه خوبی بردیم و به چند بازیکن کلیدی هم در اواخر مسابقه استراحت دادیم. از تنها چیزی که در این مسابقه رضایت نداشتم، گلی بود که دریافت کردیم. نباید چنین گل‌هایی را دریافت کنیم و باید در تمام دقایق مسابقه تمرکز داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: هنگ کنگ خیلی وقت بود که بازی نکرده بود و ما اطلاعات کمی از آن‌ها داشتیم. شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و فکر کنم همه دیدند که چه تیمی دست بالاتر را برای پیروزی داشت.

اسکوچیچ در مورد کیفیت زمین، گفت: فکر می‌کنم زمان کافی برای بهتر کردن شرایط زمین وجود نداشت و من انتظار داشتم که شرایط مسابقه برای تمام تیم‌ها یکسان باشد. ما و عراق در این زمین بازی می‌کنیم، اما تیم‌های دیگر در این زمین بازی نمی‌کنند. ما در هر ۲ نیمه روی دروازه حریف فشار آوردیم و کیفیت چمن در هر ۲ سمت محوطه جریمه نامطلوب بود. با این وجود ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص وضعیت ایران در ادامه مسابقات، گفت: ما فقط روی بازی بحرین تمرکز کرده ایم؛ زیرا بازی با هنگ کنگ تمام شد. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم. بازیکنان باید به خوبی ریکاوری انجام دهند. به بازی‌های آینده فکر نمی‌کنیم و فقط روی بحرین تمرکز کرده ایم. ما به قدرت خودمان ایمان و قصد داریم موانع را پشت سر بگذاریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم از این مرحله عبور کنیم.اگه بریم به مرحله بعد باید به فکر یه مربی بزرگ باشیم.با اسکوچیچ عمرا حریف کره و ژاپن بشیم.
آخرین اخبار