معاون صدا در بازدید از استودیو‌های ضبط برنامه‌های انتخاباتی در شبکه‌های مختلف رادیویی، در جریان روند چگونگی تولید و پخش برنامه‌ها قرار گرفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون صدا در بازدید از استودیو‌های ضبط برنامه‌های انتخاباتی در شبکه‌های مختلف رادیویی، در جریان چگونگی تولید و پخش برنامه‌ها قرار گرفت. علی بخشی زاده همچنین، از بخش فضای‌مجازی بازدید کرد.

سید احمدرضا صدر مدیر روابط‌عمومی معاونت صدا هم که در این بازدید حضور داشت، از تلاش همکارانش در راستای ایجاد فضایی آرام و امن برای حضور نامزد‌ها در رادیو قدردانی و تشکر کرد.

صدر در ادامه افزود: ۳ استودیو رادیو برای ضبط و ثبت برنامه‌های انتخاباتی آماده شده است تا نامزدها بتوانند برنامه‌های خود را تولید و آماده پخش کنند. بعد از دستور رئیس سازمان و به پیشنهاد معاون صدا مبنی بر تشکیل کانال‌های اختصاصی برای هریک از نامزد‌های انتخاباتی، ۷ استودیو به این امر اختصاص پیدا کرد.

مدیر روابط عمومی رادیو بیان کرد: در گذشته نیز معاونت صدا در همکاری با مجموعه ایران صدا و تصویری کردن بعضی برنامه‌ها و رویداد‌ها در رادیو فعالیت‌های بسزایی داشته است و این بار نیز معاونت فضای مجازی سازمان به همیاری معاونت صدا آمده و هم اکنون هر کدام از نامزد‌های انتخاباتی دارای یک استودیو کامل و مجهز و همچنین کانالی مجزا بر روی ۴ اپلیکیشن اصلی مانند تلوبیون، لنز و ... می‌باشند و می‌توانند از این طریق با مخاطبان در شبکه‌های مجازی به صورت زنده ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار