حجت الاسلام حسینی مشکلاتی که گریبان جوامع را گرفته را غیرقابل انکار دانست و گفت: هیچ عذر و بهانه‌ای برای شرکت نکردن در انتخابات پذیرفتنی نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام حسینی امام جمعه هندیجان ضمن تسلیت سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد و تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: هیچ عذر، بهانه و دلیلی برای رای ندادن در برابر مصلحت، منفعت و اهمیت حضور در انتخابات و آمدن پای صندوق‌های رای عقلانی و پذیرفتنی نیست.

او افزود: گرانی ها، مشکلات معیشتی، ازدواج، اشتغال و مسکن واقعیت‌هایی غیرقابل انکار هستند که اتفاقا یکی از مهمترین راه‌ها برای کمک به حل آن‌ها، امیدآفرینی و حضور پای صندوق‌های رای و انتخاب فردی توانمند و مدیر و مدبر است و دلسرد شدن و رای ندادن روش درستی نیست.

حجت الاسلام حسینی به داوطلبان ریاست جمهوری و حامیان و طرفداران آن‌ها رعایت اخلاق، اصول اسلامی و اجتناب از تخریب و بی حرمتی به یکدیگر توصیه کردو بیان داشت: مناظره‌ها نیز باید محل ارائه برنامه و نقد عالمانه برنامه‌های یکدیگر باشد و از تکه پرانی و درگیری‌های لفظی و ذبح اخلاق خودداری شود.

امام جمعه هندیجان نقش روحانیون و همه افراد دارای نفوذ کلام را در بصیرت افزایی و بالا بردن میزان مشارکت مهم و تاثیر گذار دانست و از آن‌ها خواست در روز‌های باقیمانده تا انتخابات از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنند، زیرا رای دادن ادامه راه امام راحل و شهیدان از جمله حاج قاسم سلیمانی است و هر گونه تلاش برای دلسرد کردن مردم و هر نوع تحریم و تضعیف انتخابات، خیانت به اما، شهدا، اسلام و مسلمانان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار