مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز از آغاز عملیات تراش آسفالت جاده کندرو کوی سیاحی برای اولین بار با دستگاه ویرتگن (WIRTGEN) خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر کعبی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: در زمینه اجرای طرح ساماندهی وضعیت آسفالت و همچنین روکش و لکه گیری خیابان‌ها و معابر شهری عملیات تراش آسفالت جاده کندروی کوی سیاحی با دستگاه آسفالت تراش ویرتگن (WIRTGEN) آغاز شد.

او افزود: عملیات تراش آسفالت جهت لکه گیری در معابر منطقه با توجه به ضرورت‌های موجود و همچنین آسیب دیدگی آسفالت‌های قبلی و غیر قابل استفاده بودن آن‌ها طبق برنامه ریزی صورت گرفته و براساس اولویت معبر در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه شش قرار داشته و ادامه خواهد داشت.

کعبی ادامه داد: اجرای عملیات تراش آسفالت مکانیزه با توجه به موقعیت و شرایط معابر و با دستگاه ویرتگن (آسفالت تراش و فینیشر وسایر ماشین آلات مورد نیاز آسفالت ریزی) انجام خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز تصریح کرد: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می‌گیرد و تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه شش اهواز ارائه خدمات شایسته به شهروندان است و در این راستا از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده میشود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار