رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت:مجموعه برنامه‌های ویژه بزرگداشت سی و دومین سالگرد رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خردادماه به علت پیشگیری از شیوع کرونا امسال با محوریت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،   درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: بیشتر برنامه‌های سی و دومین  سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با هدف ترویج و شناساندن اندیشه‌ها و سیره امام خمینی (ره) به نسل جوان به صورت مجازی و برخی از برنامه‌ها نیز به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقه مجازی قصه گویی «خورشید جماران» را از جمله برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ذکر کرد و افزود: این مسابقه ویژه عموم شهروندان است.

درافشانی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های ایام ارتحال امام خمینی (ره)، مسابقه مجازی کتابخوانی زمان بت شکن است که منبع آن «وصیت نامه الهی – سیاسی امام» معرفی شده است.

 این مسئول افزود: برگزاری مسابقه شعرخوانی با محوریت اشعار حضرت خمینی امام (ره) از جمله برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است که در راستای شناساندن بعد شخصیت عرفانی امام راحل به نسل جوان تدارک دیده شده است.

درافشانی اضافه کرد:از دیگر برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مسابقه تصویری طلوع خرداد اشاره کرد که ویژه رده سنی کودکان طراحی شده است.
 
وی اظهار کرد: برگزاری ۱۱۰ ختم قرآن و اهدا به روح ملکوتی امام (ره) از ۱۳ تا ۱۵ خرداد همزمان با ایام ارتحال حضرت امام (ره) در بستر فضای مجازی با مشارکت مهد قرآن کریم استان قزوین از دیگر برنامه‌های این ایام است.

درافشانی فضا سازی شهری و مشارکت با هیات‌های مذهبی، تشکل‌های مردم نهاد و ادارات دولتی را از دیگر اقدامات شهرداری قزوین همزمان با ایام ارتحال حضرت امام (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) ذکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.