رئیس پلیس راه استان البرز گفت: تمامی راه‌های مواصلاتی البرز توسط دوربین و گیت‌های مستقر کنترل می‌شوند.

سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: اعمال محدودیت ها در تعطیلات پیش رو به منظور قطع زنجیره بیماری و جلوگیری از شیوع موج جدید بیماری در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه  البرز افزود: بنا بر برنامه ریزی‌های انجام شده محدودیت تردد از ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد اجرایی می شود.

گودرزی گفت: در اجرای این طرح خودروهای غیربومی حاضر در راه‌های استان توسط دوربین‌ها کنترل و مشمول جریمه یک میلیون تومانی خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به این که همچنین در دهانه  جنوبی تونل کندوان گیت کنترلی فعال است، افزود: دوربین ها در آزادراه کرج - قزوین ، شهرک صنعتی اشتهارد و جاده کرج - چالوس  تخلفات را ثبت خواهند کرد. 

سرهنگ گودرزی با بیان این که پلاک تهران و کرج مشمول این طرح نخواهند شد، گفت:  در اجرای این طرح تلاش شده با حذف تردد های غیر ضروری از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

او افزود: راه‌های مواصلاتی از جمله جاده شهرک صنعتی اشتهارد، آزادراه کرج-قزوین، جاده چالوس اتصال آزادراه و تونل ۵، جنوب تونل کندوان و سایر شاهراه‌های مواصلاتی کنترل و نظارت می‌شوند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.