دبیر جشنواره دانشجویی رهوا گفت: ۸۱ برگزیده در ۲۷ رشته جشنواره دانشجویی رهوا معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن رحمان‌پور مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دبیر جشنواره دانشجویی رهوا گفت: ۸۱ برگزیده در ۲۷ رشته جشنواره دانشجویی رهوا معرفی و تقدیر شدند و در کنار آن ۲۵ برنده دیگر هم به قید قرعه انتخاب شدند.

او در مراسم اختتامیه جشنواره دانشجویی رهوا، افزود: از روزهای پایانی تابستان سال گذشته برنامه‌ریزی جشنواره دانشجویی آغاز و از بهمن ماه سال قبل هم جشنواره شروع به کار کرد و تا خرداد ماه امسال هم ادامه یافت، جشنواره‌ای که ۸۱ برگزیده در ۲۷ رشته ۵ بخش (ادبی هنری)، (آموزشی)، (فناوری)، (پژوهشی) و (ایده‌پردازی و تجربه نگاری) داشت.


بیشتر بخوانید


دبیر جشنواره دانشجویی رهوا ادامه داد: در این جشنواره قرعه‌کشی ویژه‌ای برای شرکت‌کنندگانی که اثر ارسال کردند و در بخش‌های آموزشی همراه بودند داشتیم، خوشبختانه تمامی دانشگاه‌های استان در این جشنواره شرکت کردند. دانشگاه برتر این جشنواره هم دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بود، ضمن اینکه دانشگاه فردوسی بیشترین تعداد ثبت‌نام کننده را داشت و در میان برگزیدگان هم دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بالاترین آمار را داشت.

رحمان پور عمده تفاوت جشنواره رهوا با دیگر جشنواره‌ها را در تنوع موضوعات و محور‌ها دانست و بیان کرد: با همکاری تمامی عوامل برگزارکننده جشنواره دانشجویی رهوا فعالیت‌های آموزشی آفلاین را در صفحه آپارات این جشنواره بارگذاری کردیم؛ همچنین با هماهنگی صورت گرفته با گروه معارف برای افرادی که در بخش‌های آموزشی و پژوهشی بالای ۶۰ درصد نمره را آورده باشند ۲ نمره آموزشی به دروس معارفی‌شان در امتحانات پایان ترم اضافه می‌شود.

او با بیان اینکه جوایز نفرات اول، دوم و سوم جشنواره دانشجویی رهوا به ترتیب ۱۲، ۱۰ و ۸ میلیون ریال است، تصریح کرد: در این جشنواره در بخش آموزشی ۶ رشته تصویری از من، لایک یا بلاک، نون بازو، در و تخته، سکو و زندگی عسلی ۱۸ برگزیده از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، سبزوار، گناباد، و تربت حیدریه، فردوسی، حکیم سبزواری، شهید مطهری، امام رضا (ع) و علمی و کاربردی داشتند.

دبیر جشنواره دانشجویی رهوا تاکید کرد: در بخش پژوهشی ۳ رشته تلخیص کتاب، معرفی و نقد کتاب و مقاله‌نویسی از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، فرهنگیان شهید بهشتی، فردوسی، فرهنگیان شهید هاشمی‌نژاد و مؤسسه پژوهش علوم و صنایع غذایی ۹ اثر برگزیده شدند.

رحمان‌پور اظهار کرد: در بخش ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری ۲ رشته ایده‌پردازی و تجربه‌نگاری ۶ برگزیده از دانشگاه‌های فردوسی، حکیم سبزواری و علامه طباطبایی، در بخش فناوری ۲ رشته تولید گیف و استیکر و موشن گرافیک ۶ برگزیده از دانشگاه‌های فردوسی و علوم پزشکی‌های مشهد، گناباد و سبزوار و در بخش ادبی هنری ۱۲ رشته خوشنویسی، طراحی پوستر، نقاشی، اینفوگرافی، عکس، شعر، داستان کوتاه، کاریکاتور، عکس نوشته، کاریکلماتور، فیلم کوتاه و پادکست ۳۶ برگزیده از دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد، نیشابور و سبزوار، آزاد اسلامی مشهد و بردسکن، امام رضا (ع)، آموزش عالی توس، غیرانتفاعی تابران، صنعتی سجاد، مجمتع آموزش عالی سلامت کاشمر، آموزش عالی بینالود، فرهنگیان شهید بهشتی و شهید هاشمی‌نژاد و مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی داشت.

او افزود: همچنین در بخش اساتید برتر ۲ استاد دانشگاه‌های فردوسی مشهد و علوم پزشکی سبزوار، در بخش رابطان برتر مدیران اجرایی دانشگاه‌های فردوسی، علوم پزشکی سبزوار و فرهنگیان و در بخش دفتر نهاد برگزیده مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تقدیر شدند.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار