فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب برای کمک‌های مومنانه به نیازمندان، بیش از ۳۱۸ هزار بسته معیشتی با حداقل قیمت هر بسته ۳۰۰ هزار تومان در استان توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه تاکنون ۲۷۴ هزار بسته بهداشتی و آموزشی، ۵۳۲ کمک هزینه جهیزیه، ۶۰ هزار پرس غذای گرم و یک میلیون قرص نان توزیع شده است.

او از آزادسازی ۴۱۶ زندانی با کمک ستاد دیه استان خبر داد و گفت : ۶۷ مسکن نیازمندان نیز تعمیر و یا ساخته شده است.

او اشاره‌ای به طرح مساوات و همدلی داشت و افزود: در مجموع در این طرح ۱۲۰ میلیارد تومان توسط خیرین مردمی کمک شده است.

او افزود: این طرح‌ها ادامه دارد و همین امروز هزار بسیته معیشتی توسط سپاه ناحیه کرمانشاه میان نیازمندان توزیع می‌شود.

ریحانی، وضعیت کنونی اقتصاد کشور را با زمان جنگ مقایسه کرد و گفت: مانند دوران دفاع مقدس امروز نمی‌توانیم نفتمان را بفرشیم، اما اتحاد ما باعث پیروزی در جنگ شد و امروز هم به همین صورت است .

برگزاری نهضت کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا به مناسبت ایام رحلت امام

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان به مناسبت ایام رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کامران هزارخانی با بیان اینکه توزیع این بسته‌های معیشتی از اول خرداد شروع شده، گفت: این بسته‌های معیشتی ظرف یکی دو روز آینده به دست نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان خواهد رسید.

هزار خانی افزود: این بسته‌ها شامل اقلامی مثل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و... بوده و هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت سپاه، بسیج سازندگی و خیرین تهیه شده و با همکاری بسیجیان تلاش می‌شود به دست نیازمندان واقعی برسد.

او پیام اجرای رزمایش مواسات را ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان و نوع دوستی عنوان کرد و افزود: توزیع این بسته‌های معیشتی می تواند زمینه ساز ترغیب اقشار مختلف جامعه برای کمک به همنوعانشان شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه پیش از این و از ابتدای شیوع کرونا بالغ بر ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در استان کرمانشاه بین نیازمندان و خانوار‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شده، گفت: این بسته‌های معیشتی ۹۵ میلیارد تومان ارزش داشته اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.