شخصیت‌های عربی و بین المللی نتایج انتخابات سوریه را نشان دهنده عزم و پافشاری سوری‌ها برای شکست تروریسم عنوان کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، برخی از شخصیت‌های عربی و بین المللی اعلام کردند نتایج انتخابات سوریه عزم و پافشاری سوری‌ها برای شکست و نابودی تروریسم و پایبندی به انتخاب‌های مستقل و اراده آزاد آنان را ثابت می‌کند.

انجمن هماهنگ کننده تونس برای لغو محاصره سوریه و سازمان‌های مدنی تونس با همکاری اتحادیه ملی دانشجویان و شهروندان سوری مقیم تونس، به مناسبت برگزاری موفق انتخابات سوریه و پیروزی بشار اسد در آن مراسم جشن مردمی باشکوه و گسترده‌ای را در مرکز شهر تونس (پایتخت) برگزار کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم جشن مواضع ملی گرایی سوریه و ایستادگی آن را سد محکمی در مقابله با تروریسم و دفاع از کل منطقه دانستند. آنان افزودند: نتایج انتخابات سوریه اصرار مردم آن برای مقابله با تروریسم، نابودی آن و پایبندی به انتخاب‌های مستقل و اراده آزاد ملت سوریه را اثبات کرد.

عاطف المغاوری، عضو پارلمان مصر هم اعلام کرد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با این حجم از استقبال و حضور گسترده مردم در داخل و خارج کشور، پیروزی سوریه بر شدید‌ترین توطئه‌ها و نقشه‌های علیه این کشور از جانب جناح‌های ائتلاف جنایتکار و متخاصم را نشان می‌دهد.

محمد ابو العلا، رئیس حزب الناصری مصرهم ضمن ارسال پیام تبریک برای بشار اسد، نتایج انتخابات را نشان دهنده پیروزی سوریه بر تروریسم و پایبندی مردم آن به اراده و انتخاب‌های مستقل آنان برای حفظ وحدت و حاکمیت کشور دانست.

چند کشور اروپایی نیز اعزام دیپلمات‌های خود را به سوریه به منظور بازگشایی سفارت در این کشور آغاز کردند. کارشناسان این اقدام را نشانه موفقیت سیاست‌های سوریه به علت پایبندی به حاکمیت و اصول ثابت ملی می‌دانند.

بشار اسد در چهارمین دوره ریاست جمهوری سوریه با کسب ۹۵ درصدی آرا در تاریخ ۲۷ مه به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار