نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در تمام کار‌هایی که انجام دادم به حاشیه نپرداختم و افرادی را بر سر کار خواهم آورد که از حاشیه به دور باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن مهرعلیزاده پس از ضبط برنامه خود در شبکه خبر در جمع خبرنگاران گفت: اگر رانت وجود نداشته باشد، امکان فساد هم وجود نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: مسئله بعدی که می‌تواند در به وجود آمدن فساد تاثیرگذار باشد موضوع بوروکراسی سنگین است یعنی کسی که می‌خواهد فعالیت اقتصادی کند، درگیر یک سری بخش‌نامه‌های زیاد و مختلف می‌شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: مسئله دیگری که باعث ایجاد فساد در جامعه می‌شود موضوع خویشاوندی و آقازاده‌ای است.

وی اضافه کرد: اگر رانت‌ها و خویشاوندسالاری را از بین ببریم و استفاده از افراد سالم را در راس کار قرار دهیم و شفافیت داشته باشیم، یعنی تمام اطلاعات را در فضای مجازی و اینترنت قرار دهیم هیچ کسی امکان انجام فساد را نخواهد داشت.

مهرعلیزاده گفت: آنچه کار‌های یک نظام اداری را مختل می‌کند مسئله پرداختن به حاشیه است. اگر افراد کاربلد و دارای یک تفکر دلسوزانه بر سر کار بیایند، هیچ نگاهی به حاشیه نخواهند داشت.

معاون دولت اصلاحات در پایان گفت: در تمام کار‌هایی که انجام دادم به حاشیه نپرداختم و افرادی را بر سر کار خواهم آورد که از حاشیه به دور باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار