فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۲ و نیم تن مکمل بدنسازی تقلبی غیرمجاز در قائم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال طرح برخورد قاطع با قاچاق کالا، از جمله کالا‌های سلامت محور در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت فردی در تهیه و توزیع انواع مکمل‌های دارویی غیرمجاز در شهرستان "قائم شهر" با خبر شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران با بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با جاساز کردن انواع پودر و مکمل‌های دارویی تقلبی در قوطی‌های خارجی و بسته بندی‌های فاقد اصالت اقدام به فروش آن با قیمتی گزاف در بین جوانان و باشگاه‌های ورزشی می‌کرد، شناسایی کردند.

سردار میرزایی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت وی، ۵۱ کیسه پودر تقلبی غیرمجاز و فاقد مجوز بهداشتی به وزن ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش کالای تقلبی کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار