جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک در خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس خدابنده از انتقال موادمخدر از استان البرز به  زنجان مطلع شده و  بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مواد مخدر استان زنجان و شهرستان خدابنده قرار گرفت.

او در ادامه با بیان اینکه چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان و کارکنان انتظامی شهرستان خدابنده اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری کردند، افزود: ماموران در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند، گفت: خودروی حامل مواد مخدر توقیف و متهم نیز به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ خانی پور در پایان از مردم خواست تا برای کمک به سلامت جامعه و جلوگیری از فعالیت مجرمان و سوداگران مرگ در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.