رئیس اداره تامین‌ اجتماعی تربت‌حیدریه گفت: ۲هزار و ۵۷ واحد کارگاهی مبلغ ۸۰۶ میلیارد و ۹۰۴ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۱۲۴ ریال به اداره تامین‌ اجتماعی تربت‌حیدریه بدهکار هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد شریفی مند رئیس اداره تامین‌ اجتماعی تربت‌حیدریه گفت: هم اکنون در منطقه تحت پوشش تامین اجتماعی تربت حیدریه هشت هزار و ۵۶۴ واحد کارگاهی فعال است.


بیشتر بخوانید


او افزود: اجرای "طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای برای کارگاه‌های فعال" به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۰ در دستور کار اداره تامین‌ اجتماعی تربت‌حیدریه قرار گرفته‌ است.

رئیس اداره تامین‌ اجتماعی تربت‌حیدریه ادامه داد: به منظور مساعدت با کارفرمایان واحدهای فعال اعم از حقیقی یا حقوقی دولتی و غیردولتی و با توجه به مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا با مراجعه به سامانه eservices.tamin.ir و در قالب خدمات غیرحضوری نسبت به تعیین تکلیف میزان بدهی و بخشودگی آن مطلع و اقدام لازم را انجام دهند.

شریفی مند بیان کرد:جمعیت بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افراد خانواده آنها که در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، رشتخوار و زاوه زیر پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی هستند با ۲۵ درصد افزایش نسبت به پارسال هم‌اینک به ۱۵۱ هزار و ۵۰۴ نفر رسیده‌است.

انتهای پیام/ا.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.