معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: مشارکت مردم در انتخابات نه تنها وحدت و همبستگی را در سطح ملی تقویت می‌کند، بلکه اعتبار و اقتدار را نیز در سطح جهانی برای کشور به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: مشارکت مردم در انتخابات نه تنها وحدت و همبستگی را در سطح ملی تقویت می‌کند، بلکه اعتبار و اقتدار را نیز در سطح جهانی برای کشور به ارمغان می‌آورد.

فرشته فهمیده با اشاره به این که در چند هفته مانده به برگزاری انتخابات، از یک سو شاهد فعالیت کاندیدا های ریاست جمهوری  و  از سوی دیگر شاهد  تکاپوی مردم برای کسب اطلاعات هستیم، افزود: انتخابات یکی از مباحث مهم هر کشوری است و  سرنوشت یک کشور برای مدتی معین حداقل ۴ سال از طریق آن رقم می خورد، لازم است اقدامات مورد نظر جهت برگزاری آن دقیق  و سنجیده  تر از هر زمان دیگر صورت بگیرد.

او گفت: مشارکت مردم در انتخابات، شکاف و فاصله بین مردم و نهادهای حکومتی را به حداقل می رساند، نوعی همبستگی در سطح ملی ایجاد می‌کند و این امر به کشور در سطح جهانی اعتبار و اقتدار می‌بخشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: شرکت نکردن مردم در انتخابات به اعتبار و اقتدار کشور در سح جهانی لطمه می زند و به دنبال آن ممکن است مسائل امنیتی ایجاد شود یعنی شرکت نکردن مردم در انتخابات ممکن است این پیام را به دیگران انتقال دهد که از  ریاست جمهوری ناراضی هستند و در نتیجه به نشانه یک اعتراض شرکت نمی‌کنند که این خود بهانه‌ای به دست کشور های خارجی می‌دهد تا از این مساله به ضرر کشور استفاده کنند.

فهمیده گفت: مشارکت آگاهانه افراد در انتخابات باعث افزایش مشروعیت و اقتدار جمهوری اسلامی و پیروزی قاطعانه مقابل استکبار جهانی می‌شود.

او انتخاب اصلح را در رفع معضلات اقتصادی و اجتماعی موثردانست و افزود: این وظیفه مهم یعنی آگاه سازی جامعه برعهده اصحاب رسانه است البته نقش معلمان، صاحبان تریبون و گروه‌های مرجع جامعه را نباید از یاد برد.

فهمیده  گفت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه اجتماعی است که همه ما باید به آن اهمیت دهیم تا مشارکت در انتخابات بالا برود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: جمهوری اسلامی برمبنای رای و نظرمردم است و مردم پشتوانه انقلاب و نظام هستند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.