مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طرح هر مطب یک کتابخانه در راستای انتخاب خرم‌آباد به عنوان پایتخت کتاب ایران در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،احمدحسین فتایی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: همچنین این طرح در راستای افزایش سرانه مطالعه شهروندان، با همکاری معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتشارات هاویر، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی اجرا شده است.

وی گفت: در قالب این طرح ضمن ایجاد قفسه کتابخانه باز عمومی در بیمارستان ها، مطب و مراکز درمانی مرکز لرستان، کتاب‌هایی با موضوعات عمومی و تخصصی به این کتابخانه‌ها اهدا می‌شود.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آمادگی دارد در راستای افزایش تاب آوری جامعه و در صورت اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاری‌های خود را در سایر شاخه‌های فرهنگی و هنری نیز ارتقا دهد.

رییس بیمارستان و مرکز آموزشی شهدای عشایر خرم آباد نیز گفت: اجرای این طرح می‌تواند باعث افزایش اطلاعات عمومی همراهان بیمار و همچنین آگاهی‌ها و دانش تخصصی کادر درمان شود.

عباس پزشکی اظهار کرد: در قالب این طرح و با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به زودی تمامی بخش‌های بیمارستان شهدای عشایر صاحب قفسه کتابخانه باز خواهند شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.