مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تعداد سرویس های بهداشتی شهری در مناطق پر تردد مشهد افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن رهنمایی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد  گفت: توسعه کمی و کیفی سرویس‌های بهداشتی شهری به عنوان یکی از زیرساخت‌های خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حریم مطهر رضوی طی سال‌های اخیر به طور گسترده‌ای مورد توجه قرار گرفته و در همین راستا بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال گذشته بیش از ۸۴۰ چشمه سرویس بهداشتی به صورت ثابت و سیار در معابر مختلف شهری در دسترس شهروندان قرار گرفته است.

او افزود: در سال گذشته ۵۶ چشمه سرویس بهداشتی ساخته شده که به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، همچنین تعداد ۶۵ چشمه سرویس بهداشتی سیار نیز تأمین شده است که به فراخور نیاز در نقاط مختلف شهر مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در حال حاضر بیش از  ۳ هزار و ۶۱ چشمه سرویس بهداشتی ثابت و سیار در شهر مشهد جانمایی شده است که از این تعداد، ۸۳۴ چشمه سرویس بهداشتی، در سطح معابر و نقاط پرتردد شهر و ۲۲۲۷ چشمه سرویس بهداشتی در سطح بوستان‌های شهری مستقر هستند.

او گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با لحاظ مشارکت مساجد در قالب تفاهمنامه با شهرداری پیش بینی می‌شود امسال تعداد سرویس‌های بهداشتی ثابت و سیار مستقر در حاشیه معابر شهری به ۱۶۷۳ چشمه سرویس بهداشتی برسد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: این سرویس‌های بهداشتی به طور معمول از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب برای خدمت رسانی به شهروندان فعال هستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه و مکرر ضدعفونی می‌شوند.

انتهای پیام// د. ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.