معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در دوماه اول امسال ۷۱ فقره پروانه‌ بهره‌برداری صنعتی صادر شد که باعث ایجاد اشتغال برای هزار و ۱۴۸ نفر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم ناصری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دوماه اول امسال  ۷۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی صادر شده است گفت: این میزان پروانه بهره‌برداری صنعتی برای هزار و ۱۴۸ نفر ایجاد اشتغال کرده است که در مدت مشابه سال گذشته این میزان اشتغال هزار و ۲۵  نفر بوده است. این میزان نشان دهنده رشد ۱۵ درصدی در زمینه ایجاد اشتغالزایی صنعتی در خراسان رضوی است.

او افزود: خراسان رضوی در سال گذشته در زمینه صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی رتبه سوم را داشته و از تهران نیز در این زمینه پیشی گرفته است. استان‌های اصفهان و آذربایجان شرقی و خراسان رضوی سه استان برتر در این زمینه بوده‌اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: درسال گذشته خراسان رضوی هم در زمینه صدور پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی و ایجاد اشتغالزایی صنعتی جزو چهار استان برتر در کشور بوده است.

ناصری بیان کرد : امسال  در خصوص صدور پروانه‌های بهره برداری صنعتی رشد ۲۰ درصدی را نسبت به سال گذشته پیش‌بینی کرده‌ایم. با توجه به عملکرد دوماه اول امسال  و پیش‌بینی انجام شده، از برنامه خود عقب نیستیم.

 او با اشاره به صدور ۷۴ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در دو ماه اول سال گذشته تصریح کرد: باید در انجام سرمایه‌گذاری رشد صورت گیرد و تعداد صدور پروانه ملاک نیست.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تأگید کرد: تعداد صدور پروانه بهره برداری صنعتی در ماه اول سال را نمی‌شود ملاک آمار قرار داد؛ زیرا که در فروردین ماه نیمی از روز‌های ماه تعطیل است و واحد‌ها به دنبال صدور پروانه بهره‌برداری صنعتی نیستند با این حال از آن چیزی که نسبت به سال قبل پیش‌بینی شده بود جلوتر هستیم.

 

انتهای پیام// د.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.