رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به ممنوع بودن سفر به این استان در تعطیلات پیش رو گفت: خودروی متخلفان بین پنج تا ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ سید غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به ممنوع بودن سفر به این استان در تعطیلات پیش رو (۱۴، ۱۵ و ۱۶ خرداد) اظهار داشت: خودروی متخلفان بین پنج تا ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شود.

او افزود: محدودیت سفر به استان بنا به مصوبه ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


نوربخش اضافه کرد: در مرحله نخست راننده‌های متخلف ارشاد و راهنمایی می‌شوند و چنانچه افراد برای سفر غیرمجاز خود اصرار داشته باشند و به توصیه‌ها و راهنمایی‌های ماموران بی‌توجه باشند برای ورود به شهر‌های قرمز مبلغ ۱۰ میلیون ریال و برای ورود به شهر‌های نارنجی نیز مبلغ پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند.

او ادامه داد: از ظهر روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه، ماموران پلیس راه و انتظامی در مبادی ورودی شهر‌های مختلف استان از جمله در مسیر کارون۴، مبارکه، پلیس راه شهرکرد به اصفهان، بازفت، بن و سامان و شوراب صغیر مستقر خواهند شد.

نوربخش گفت: امسال در اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت سفر به استان سه هزار و ۷۴۶ خودرو از مبادی ورودی استان به مبدا بازگشت داده شد.

او افزود: در این مدت به چهار هزار و ۹۴۰ راننده نیز تذکر لسانی داده شد و از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی ناشی از شیوع ویروس کرونا، هفت هزار و ۲۷۶ راننده که قصد ادامه سفر در محور‌های این استان را داشتند، جریمه شدند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار