شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون ۶ ایستگاه بازیافت زباله را افتتاح کرده‌ایم، گفت: با اجرای طرح ایستگاه‌های بازیافت، ۲ هزار تن کاهش حمل زباله را شاهد بودیم.

پیروز حناچی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییر کاربری غیرقانونی در حریم پایتخت اظهار کرد:  در مناطق جنوبی تهران مشکلی درخصوص حریم نداریم، چون که یک بخشی حریم خود شهر است که با استفاده از قوه قضاییه و همکاری دادستانی این موضوع را پیگیری می‌کنیم، اما بخش‌هایی در حریم اطراف تهران هستند که از اختیارات ما خارج بوده و آن‌ها را گزارش می‌کنیم و استانداری موضوع را پیگیری می‌کند.

وی درباره اجرایی شدن طرح بازیافت در مناطق تهران، تصریح کرد: ما در تهران ایستگاه‌های میانی داریم که در آن‌ها معمولا زباله‌ها بازیافت می‌شوند و غیرقابل حمل هم نیستند، همچنین  بخشی از این زباله‌ها به سمت منطقه آرادکوه می‌روند و بخشی از آن‌ها هم دفع می‌شوند.

شهردار تهران یادآور شد: در حال حاضر آمار و عدد و رقم نمی‌توانم بگویم، اما با اجرای طرح ایستگاه‌های بازیافت تا ۲ هزار تن کاهش حمل زباله را شاهد بودیم و تا کنون ۶ ایستگاه بازیافت زباله را افتتاح کرده‌ایم و به زودی هم در منطقه ۲۲ ایستگاه دیگری راه‌اندازی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بازیافت بازیافت بازیافت ،
برترین و بهترین راه نجات انسان و محیط زیست است
انشا الله خیلی زود زود گسترش جدی بدهیم ،
با خلاقیت و قدرت دانش بنیان ها و کار آفرینان بزرگ و قهرمان ایرانی
سالم و شاد باشید
آخرین اخبار