تجلیل از تلاش کارکنان درمان بوشهر/ تزریق واکسن کرونا ۶۰ ساله‌ها به زودی آغاز می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تا چند روز آینده با پایان واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا، تزریق واکسن کرونا به افراد ۶۰ ساله آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شورای شهر و شهردار بندر بوشهر در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اهدای لوح شهروند افتخاری به سعید کشمیری از تلاش‌های کارکنان درمان استان برای مقابله با بیماری کرونا تجلیل کردند.

حسین صالحیان شهردار بوشهر در این نشست گفت: کارکنان بخش درمان استان بوشهر از آغاز شیوع کرونا برای مقابله با این بیماری جان‌فشانی‎ کردند  و باعث شدند تا بیماری کرونا در این استان کنترل شود.

او افزود: در همین زمینه شهرداری و شورای شهر بوشهر بر آن شد تا به مناسبت هشت خرداد روز بزرگداشت فرهنگ پهلوانی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی از تلاش کادر درمان استان بوشهر در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کند.

شهردار بوشهر ادامه داد: شهرداری بندر بوشهر از بدو شیوع کرونا در کنار کارکنان درمان استان قرار گرفت تا بتواند گامی هر چند کوچک در این عرصه خطیر داشته باشد.

صالحیان گفت: شهروندان بوشهری نیز با فرهنگ غنی خود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نقش چشمگیری در کنترل بیماری کرونا ایفا کردند که این همکاری و همراهی آن‌ها قابل قدردانی است.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این نشست گفت: این استان در ابتدای شیوع کرونا با توجه به کمبود زیرساخت‎های درمانی کار سختی در مقابله با این بیماری داشت که با از جان گذشتگی کارکنان بخش درمان و همراهی خوب هم استانی‎ها، بوشهر توانست کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد.

سعید کشمیری افزود: در استان بوشهر ظرف چند روز آینده واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا تمام می‎شود و به زودی واکسیناسیون افراد ۶۰ ساله به بالا آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه عمده فوتی‌های کرونا در بین افراد ۶۰ ساله به بالا است با پایان واکسیناسیون این افراد استان از لحاظ فوتی‌های کرونا با کاهشی قابل توجه مواجه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: شورای شهر و شهرداری بندر بوشهر از آغاز شیوع کرونا همواره در کنار کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بودند که این نگاه همدلانه آن‌ها جای قدردانی دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر نیز با تشکر از تلاش کارکنان بخش درمان استان بوشهر در مقابله با کرونا عنوان کرد: تلاش کردیم با ساخت نماد و یک میدان با نام سلامت تلاش‌های کارکنان درمان را پاس بداریم.

داریوش پوربهی بیان کرد: باید قطعه زمینی برای ساخت مکان رفاهی و تفریحی برای کارکنان درمان در نظر گرفت تا تلاش آنان و یاد شهدای سلامت برای همیشه جاودانه شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.