رضا فدایی گفت: باوجود واکسن، اگر سالمندان برای واکسیناسیون مراجعه نکنند و بعدا مبتلا شوند، جای افسوس خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رضا فدایی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: میانگین مراجعه سالمندان برای تزریق واکسن ۵۰ تا ۶۰ درصد بوده است، بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر در استان اعم از یک دوز یا دو دوز واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.

او افزود:  فراخوان واکسن از طریق پیامک ادامه دارد و هنوز زمان مراجعه همه افراد در این گروه سنی نرسیده، نوبت‌دهی نشده و یا در زمان اعلام‌شده مراجعه نکرده‌اند، اما امیدواریم در روز‌های آینده تعداد بیشتری از سالمندان ۷۰ سال به بالا مراجعه و واکسن کرونا را تزریق کنند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان ادامه داد: طبق اطلاعاتی که داریم استقبال سالمندان از واکسن کرونا در سایر استان‌ها هم کمابیش به همین روال و شبیه اصفهان است، اما توصیه می‌کنم همه سالمندانی که در نوبت واکسن هستند به مراکز اعلام‌شده مراجعه کنند و فرصت را از دست ندهند، چون باوجود واکسن، اگر مراجعه نکنند و بعداً به بیماری مبتلا شوند جای افسوس خواهد داشت که از بیماری که می‌توانستند پیشگیری نکردند و دچار تبعات بعدی آن شدند.

فدایی  با تاکید بر اینکه  پوشش واکسیناسیون در بیشتر شهرستان‌های استان به‌ویژه در شهرستان‌های کوچک‌تر بهتر از اصفهان و  اقبال مردمی بیشتر بوده است گفت: عوارضی مثل درد محل تزریق، بدن درد موقت و تب گذرا گزارش شده، اما به خیر گذشته است و خوشبختانه تاکنون هیچ عارضه جدی نداشته‌ایم. روند واکسیناسیون ادامه دارد و هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.