با افزایش تحرکات انتخاباتی تنور انتخابات در استان مرکزی داغ‌تر شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با معرفی روسای ستاد استانی نامزد‌های ریاست جمهوری و نهایی شدن لیست شورای شهر از سوی برخی گروه‌ها تحرکات انتخاباتی افزایش یافت و تنور انتخابات در استان مرکزی داغ‌تر شد

معرفی روسای ستاد استانی نامزد‌های ریاست جمهوری

چند نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روسای ستاد انتخاباتی شان در استان مرکزی را معرفی کردند.

سعید جلیلی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری با معرفی محمدباقر توکلی به عنوان مسئول ستاد خود در استان مرکزی، رسماً فعالیت انتخاباتی خود را در این استان آغاز کرد.

محسن مهرعلیزاده دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری هم در حکمی حجت الاسلام حجت اله هاشمی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اش در استان مرکزی معرفی کرد.

عبدالناصر همتی یکی دیگر از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری هم سعید نادری را به عنوان مسئول ستاد خود در استان مرکزی، معرفی کرد.

محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم علی‌جعفر محصولی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اش در استان مرکزی معرفی کرد.

حجت الاسلام رئیسی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری هم پیش از این احمدرضا نوازنی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اش در استان مرکزی معرفی کرده بود؛ همچنین ابوالفضل فخرالاسلام هم به عنوان رئیس ستاد مردمی رئیسی تعیین شده بود.

به این ترتیب نامزد‌های ریاست جمهوری در استان مرکزی آرایش انتخاباتی شان را مشخص کردند.

نهایی شدن لیست شورای شهر از سوی برخی گروه‌ها

همچنین رصد انتخاباتی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهد برخی گروه‌های لیست نامزد‌های شورای شهر را نهایی کرده و آماده انتشار لیست انتخابی هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.