رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:رعایت نشدن دستورالعمل های بهداشتی در ستادهای انتخاباتی نامزدها ونشست های خانگی آنها در جنوب غرب خوزستان نگران کننده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان دیروز گفت:برخی دورهمی‌های نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در منطقه جنوب غرب خوزستان با نفرات زیاد و در مکان‌های بسته گزارش شده که باعث نگرانی‌ زیاد پرسنل درمان خط مقدم مقابله با کرونا شده است.

او افزود: شهرستان‌های جنوب غرب خوزستان به لحاظ درگیری با بیماری کرونا در شرایطی حساسی قرار دارند و هرگونه تجمع باعث شیوع گسترده ویروس کرونا و ورود مجدد به وضعیت قرمز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: شهرستان‌های تابعه این دانشگاه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند ولی آمار ابتلا و بستری در بیمارستان های این منطقه زیاد است و هرگونه سهل انگاری منطقه را وارد موج بعدی بیماری خواهد کرد.

او بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام از سوی نامزدها، عوامل اجرایی و مردم ضروری است.

سلمان‌زاده افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا تجمع در ستادهای انتخابات بر اساس رنگ‌بندی کرونایی هر شهرستان در نظر گرفته شده و در شهرهای قرمز ۱۵ نفر، نارنجی ٢٠ و زرد ٣٠ نفر تعیین شده است و هرگونه تجمع در ستادهای منطقه جنوب غرب خوزستان نباید بیشتر از ۲۰ نفر باشد ضمن اینکه فاصله گذاری اجتماعی نیز باید مدنظر قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه حفظ جان و سلامت مردم بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: باید توصیه‌های بهداشتی در تبلیغات نامزدها و در جریان انتخابات از سوی همه نامزدها  و هوادارانشان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.