مهم‌ترین اخبار درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان البرز را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بد نیست که سری هم به شورای وحدت کرج و ائتلاف نیروهای انقلاب بزنیم، دو تشکیلات پررنگ انتخاباتی که این روزها در حال بررسی رزومه کاندیداهای شورای شهر هستند.

شنیده شده است بعضی کاندیداها هم برای این که هر دو جبهه را باهم داشته باشند با هر دو طرف جلسات چراغ خاموش برگزار می کنند.

آمار تایید صلاحیت شدگان کاندیداهای انتخابات شورای شهر نشان می‌دهد که غالب کسانی که تاییدیه گرفته اند، سابقه حضور در شورا را ندارند.

آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج هم پیش تر گفته بود: مردم باید افرادی را با افکار و ایده‌های نو وارد پارلمان شهری کنند.

و اما یک شنیده خطرناک؛ کرونا به قیمت کباب شنیده بیات نشده این روزهای انتخاباتی است.

شنیدیم که یکی از آقایان کاندیدای شورای شهر کرج با حضور ۲۰۰نفر از افراد یک قوم، ضیافت شام برگزار کرده و بعد از جلسه، سخنران جمع به دلیل ابتلا به کرونا راهی بیمارستان شده است.

آغاز تبلیغات محیطی داوطلبان شورها از بیست خرداد از دیگر خبرهای انتخاباتی انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در البرز است. 

طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیران شهری، نقاط مشخصی در سطح کلانشهر کرج وشهر‌های پیرامونی آن جهت تبلیغات محیطی نامزد‌ها پیش بینی شده است.

برای جلوگیری از آشفتگی بصری تبلیغات انتخاباتی در کلانشهر کرج، شهرداران مناطقی را برای تبلیغات محیطی نامزد‌ها پیش بینی کرده‌اند.

فرماندار کرج می گوید: همزمان با آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و همچنین شروع تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا از مورخ ۲۰خرداد ماه جاری، برابر تبصره ۲ ماده ۶۲ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، شهرداری‌ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزد‌ها در سطح شهر پیش بینی کنند.

 اجرای این قانون پیشگیری از آشفتگی بصری شهر ناشی تبلیغات انتخاباتی است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.