رئیس ستاد آیت الله رئیسی در جبهه حامیان ولایت گفت: در شورای شهر لیست مستقل نداریم، اما چهره‌های انقلابی را حمایت می‌کنیم و ستاد‌های متعدد را طی راهبردی متحد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام قاسمعلی نوچمنی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم در حساس‌ترین برهه انتخابات قرار داریم، بیان کرد: ریزش‌ها و خیزش‌ها را شاهد هستیم و نیاز‌های مردم را رصد کرده‌ایم.

او با بیان اینکه قوای مجریه بزرگترین قوه است که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده دارد که از حساسیت بزرگی برخوردار است، افزود: مقام معظم رهبری ناظر بر همه است و هدایت می‌کند، اما اجرا به عهده ریاست جمهوری است.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی در جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه در این دوره از انتخابات بیش از ۵۴۰ نفر ثبت نامه کردند که عده کثیری از این تعداد رد شدند، چون یک نفر را برای ریاست جمهوری می‌خواهیم، ادامه داد: باید حضور حداکثری را پیش رو بیاوریم که خواست رهبری و امام و شهدا بوده است.

نوچمنی بیان کرد: یک نفس انتخابات داریم و یک نتیجه انتخابات است، مرحله اول نفس انتخابات است یعنی مردم و جوانان را تشویق کنیم که در انتخابات شرکت کنند.

او ادامه داد: مردم ما در گام اول نشان دادند که انقلاب و نظام و رهبری را دوست دارند و رای به هر یک ریاست جمهوری فرق ندارد تلاش ما بر حضور حداکثری مردم ذاست.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی در جبهه حامیان ولایت تصریح کرد: در گام دوم نتیجه انتخابات مهم است چرا که فردی که انتخاب میکنیم بسیار مهم است، چون ۴ سال میخواهیم سرنوشت کشور را تعیین کنیم.

نوچمنی گفت: اگر انتخاب مطلوبی و انتخاب اصلحی که امامین انقلاب مطرح کردند اگر دقت کنیم مشکلات امروز را نخواهیم داشت برای اینکه انتخاب اصلح باید معیار‌های رهبری را نصب العین خود قرار دهیم.

او خاطرنشان کرد: سرنوشت هر قوم به دست مردم است و قرآن این را گفته وقتی مردم در انتخاب اصلح دقت نداشته باشند مشکلات کنونی تکرار می‌شود.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی در جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه مردم باید مطالبه گر باشند و نیاز‌های خود را از مسئولان طلب کنند، بیان کرد: اگر معیشت مردم درست شود کشوری هستیم که دارای ثروت فراوان هستیم.

نوچمنی با بیان اینکه حق مردم این نیست که برای یک لقمه نان به مشقت بیفتند، افزود: رییس جمهور باید راهبرد و کارشناسانه معیشت مردم را تسهیل کند، باید برای جوانان اشتغال ایجاد کند.

او با تصریح بر این موضوع که اگر مدیریت جهادی باشد برای همه جوانان ایجاد شغل خواهد بود و خواهان رییس جمهوری هستیم که همگی این موراد جز دغدغه‌های فکری او باشد.

رئیس ستاد آیت الله رئیسی در جبهه حامیان ولایت گفت: تامین مسکن سومین مطالبه مردم وبه ویژه جوانان است چرا که امروز تامین مسکن یک رویا شده است.

او تصریح کرد: به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی مردم بایستی از امنیت و آزادی نسبی، مسکن و شغل برخوردار باشند و تسهیل زندگی آرام برای همه مشخص باشد.

نوچمنی با تاکید بر اینکه رییس جمهور نباید از مواضع ملت و امام کوتاه بیاید و باید قدرتمندانه بتازد و حق مردم را بگیردف خاطرنشان کرد: برای رابطه با آمریکا؛ اصول و موازین و خط قرمز‌هایی داریم و عدول از این‌ها بر کسی پوشیده نیست هر گاه استکبار از خوی درندگی خود دست بردارد میتوانیم رابطه برقرار کنیم؛ و اینکه تمام ثروت ما را بر گرداند و انتظار استثمار نداشته باشد.

این مقام مسئول با تصریح اینکه خط قرمز ما صهیونیست است که با او سازش نداریم و معتقدیم اسرائل باید حذف شوند، افزود: با همه سازش و معامله خواهیم کرد به شرط اینکه اصول و موازین انقلاب را رعایت کنند.

او با اشاره به اینکه در شورای شهر لیست مستقل نداریم، اما چهره‌های انقلابی را حمایت میکنیم و ستاد‌های متعدد را طی راهبردی متحد میکنیم، گفت: از همه جبهه انقلاب، ائتلاف، شورای راهبردی، اصولگران و وحدت و روسای چندگانه ستاد‌ها درخواست دارم یک هدف را دنبال کنند و همه باید با هم متحد باشند و بستر حضور مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای فراهم کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار