رئیس جدید موساد در پیامی مدعی شد ایران در حال کار بر روی چشم‌انداز هسته‌ای خود برای دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «دیوید بارنیا» رئیس جدید سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر صهیونیستی، در اظهاراتی مدعی شد: ایران در حال کار بر چشم‌انداز هسته‌ای خود با بهره‌گیری از یک سپر بین‌اللملی است.

بارنیا در پیامی ادعایی گفت: «باید صریح و آشکار بگوییم، در حال حاضر که ما صحبت می‌کنیم ایران در حال کار بر چشم انداز هسته‌ای خود تحت یک سپر بین‌المللی است.»

این مقام صهیونیست در ادامه مدعی شد: «با توافق یا بدون آن، ایران با دورغ و فریب در حال کار بر روی پیشرفت خود و دستیابی به سلاح هسته‌ای است.»

هفته گذشته دیوید بارنیا، معاون پیشین موساد، رسما به عنوان رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی منصوب و جایگزین یوسی کوهن ‌شد.

پیشتر «یوسی کوهن» رئیس مستعفی موساد لفاظی‌هایی علیه ایران داشته و مدعی شده بود: اسرائیل باید فعالیت‌های نظامی خود علیه ایران را افزایش دهد.

او در بخشی از سخنانش ادعا کرده بود: «اسرائیل باید فعالیت‌های نظامی علیه ایران را افزایش و به مبارزه با این کشور ادامه دهد. این روند تا زمانی که ایرانی‌ها متوجه شوند هر اقدام آن‌ها بی‌پاسخ نخواهند ماند باید ادامه داشته باشد.»

ماه گذشته یک مسئول صهیونیستی که در جریان جزئیات سفر و برنامه‌های یوسی کوهن در آمریکا بود مدعی شده است که، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، به رئیس موساد اطلاع داده است که واشنگتن پیش از بازگشت به توافق هسته‌ای ایران، راه درازی را در پیش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار