سرپرست مرکز بهداشت باغملک گفت: به منظور نظارت بر رعایت نکات بهداشتی، کارشناسان بهداشت محیط از مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی این شهرستان بازدید کردند.

محمد افکارده سرپرست مرکز بهداشت باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اهمیت ویژه رعایت نکات بهداشتی در مراکز درمانی، مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی کارشناسان بهداشت محیط مرکز از مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی این شهرستان بازدید کردند.

او در ادامه افزود: در این بازدید بر نحوه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی نظارت  شد و عملکرد آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت همچنین  نکات لازم در خصوص بهداشت فردی و عمومی نیز به آن‌ها یادآوری شد.

افکارده فاصله گذاری اجتماعی در سالن مطب ها، استفاده از ماسک و وسایل حفاظتی برای بیمار و پزشک، را از نکات مهم در این بازدید‌ها عنوان و تصریح کرد: مردم با اطمینان و با رعایت کامل اصول بهداشتی به مراکز درمانی، مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی مراجعه کنند.

سرپرست مرکز بهداشت باغملک اظهار داشت: در این بازدید‌ها کارشناسان بهداشت محیط توصیه‌های لازم را به پزشکان و دندانپزشکان اعلام کرده  و پس از مهلت داده شده بازدید مجدد انجام می‌پذیرد که در صورت رفع نکردن نواقص بهداشتی  با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.