دهقانی نیا گفت: اجرای طرح رعد به منظور کشف کالاهای قاچاق باید با جدیت ادامه داشته باشد چراکه اگر به تعویق بیفتد دوباره بستر برای قاچاق فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  دهقانی نیا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر با اشاره به کشف ۷۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مناطق مرزی کشور با اجرای طرح رعد به مدت ۳ روز تصریح کرد: این کشفیات حجم قابل توجی داشت. قاچاقچیان فرض بر این داشتند که دولت و حاکمیت مشغول انتخابات هستند و بستر برای قاچاق سازمان یافته مناسب است اما این طرح به خوبی با محوریت فرمانده ناجا در زمان مناسب اجرا شد.

او ادامه داد: اجرای طرح هایی همچون رعد باید با جدیت ادامه داشته باشد چراکه اگر این طرح به تعویق بیفتد دوباره بستر برای قاچاق فراهم می‌شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: اگر دستگاه‌های ذیربط به سهم خود در مقابله با قاچاق عمل می‌کردند، توفیقات به مراتب بیشتری حاصل می‌شد.

او با بیان اینکه حدود ۱۲.۵ میلیارد دلار قاچاق کالا داریم، افزود: هر کدام از ارگان‌ها می‌بایست سهم خود را در برخورد با افزایش قاچاق کالا ایفا کنند.
 
این مقام مسئول از نیروی انتظامی و سپاه در برخورد با قاچاقچیان تشکر کرد و افزود: در حال حاضر که حاکمیت مشغول اجرای انتخابات است ، قاچاقچیان سوءاستفاده می‌کنند. بسیاری از لنچ‌های قاچاق از مبداء کشور‌ها حرکت نمی‌کنند.
 
دهقانی نیا گفت: همچنان بستر دریا و مرز‌ها باید برای قاچاقچیان نا امن باشد و طرح های مقابله با قاچاق ادامه یابد تا انتقال کالای قاچاق به صرفه نباشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار