معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای انتقال پیام‌های تربیتی، نیازمند ارتقای توانمندی‌های هنری معلمان هستیم.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه نخستین «جشنواره فرهنگی هنری معلمان هنرمند» اظهار کرد: زمانی می‌توانیم پیام‌های تربیتی را به متربیان و نسل جدید منتقل کنیم که برخوردار از صلاحیت‌ها و توانمندی‌های هنری باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد: ماندگاری یک پیام در قالب یک کار هنری، هرگز قابل مقایسه با هیچ نوع ابزاری نیست و معلمان زمانی می‌توانند کار خود را ماندگار کنند که هنرمند باشند.

او  ادامه داد: در سند تحول بنیادین تأکید شده است، دانش‌آموزانی برخوردار از تمام ساحت‌های تربیتی متعادل و متوازن تربیت کنیم زمانی ممکن خواهد بود که معلمان هنرمندی داشته باشیم.

کاظمی عنوان کرد: مهم‌ترین هدف ما در کنار تجلیل و تقدیر از معلمان هنرمند کشور، توسعه صلاحیت‌ها و شایستگی‌های هنری معلمان در عرصه‌های مختلف است؛ ما جشنواره معلمان هنرمند را یک جشنواره نمی‌دانیم بلکه آن را یک کارگاه بزرگ توانمندسازی معلمان در تمام عرصه‌های تعلیم و تربیت می‌دانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور چهره‌های هنری در این جشنواره می‌تواند الگو‌های خوبی برای معلمان باشد، رفتار‌های ارزشمند چهره‌های هنرمند کشور می‌تواند درس آموز و بزرگ‌ترین دستاورد جشنواره باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار