مدیر امور آب و فاضلاب بینالود گفت: ۱۳۵ انشعاب غیرمجاز و پرمصرف آب در طرقبه و شاندیز در کمتر از یک‌ماه اخیر قطع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر پاکروان مدیر امور آب و فاضلاب بینالود گفت: ۱۳۵ انشعاب غیرمجاز و پرمصرف آب در طرقبه و شاندیز در کمتر از یک‌ ماه اخیر قطع شده است؛ این انشعابات از ۱۵ اردیبهشت امسال تاکنون جمع آوری و قطع شده و علاوه بر آن افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده اند.

او افزود: ۳۵ انشعاب از این تعداد به صورت غیرمجاز به شبکه اصلی و فرعی متصل شده بود و ۱۰۰ انشعاب دیگر نیز مربوط به مشترکان پرمصرف بوده است.


بیشتر بخوانید



مدیر امور آب و فاضلاب بینالود ادامه داد: انشعابات غیرمجاز از مولفه‌های مهم در آب بدون درآمد است و با توجه به تاثیر کاهش بارش‌ها بر منابع آب شهرستان، مشترکان شهری و روستایی باید مصرف خود را مدیریت کنند.

پاکروان بیان کرد: برخورد با انشعابات غیرمجاز و پرمصرف با جدیت ادامه دارد و در نتیجه اقدامات این شرکت، از برداشت غیرمجاز و مصرف غیر اصولی آب به میزان سه لیتر بر ثانیه جلوگیری شده است.


او تصریح کرد: پساب پکیج فاضلاب شهر شاندیز با ظرفیت ۱۵ لیتر برثانیه به بخش خصوصی و شهرداری واگذار شده است و همچنین ظرفیت پکیج تصفیه خانه شهر طرقبه ۶ لیتر بر ثانیه است که صرف آبیاری فضای سبز شهرداری می‌شود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.