شهردار بافق گفت: پروژه ساخت میدان و مجسمه محمد تقی خان بافقی با هزینه ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علی نوروز زاده، شهردار بافق در آئین افتتاح میدان و رونمایی از مجسمه محمدتقی خان بافقی، گفت: با همکاری مجموعه کارکنان شهرداری، همدلی و مشارکت شورای اسلامی شهر و جدیت پیمانکار مربوطه این مجسمه با پنج متر ارتفاع به مدت بیش از پنج سال به دست هنرمندان کاشانی ساخته و آماده نصب شد.

او افزود: یکی از برنامه‌های شهرداری در کنار فعالیت‌های عمرانی و خدماتی، شناسایی و تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرستان در قالب برنامه‌های مختلف است که یکی از آن‌ها ساخت المان‌های متناسب است.

شهردار بافق عملیات اجرای پروژه ساخت میدان و مجسمه محمد تقی خان بافقی را به مساحت سه هزار و ۷۵۰ متر مربع شامل طراحی و محوطه سازی، زیر سازی، نصب سنگ جدول، سنگ کاری، بتن دکوراتیو، چمن مصنوعی، باغچه بندی، تاسیسات مکانیک و تامین روشنایی اعلام کرد.

نوروززاده ادامه داد: این پروژه ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه داشته که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین و پرداخت شده است.

او همچنین با بیان اینکه در ادامه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، سه پروژه دیگر تا یکماه آینده به اتمام می‌رسد، گفت: رونمایی از المان میدان راه آهن، المان میدان معلم در ورودی شهر از طرف یزد و المان سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در ورودی شهر از طرف کرمان، از این سه پروژه است.

شهردار بافق تصریح کرد: در مجموع برای محوطه سازی و نصب المان‌های این چهار پروژه، حدود ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری بافق هزینه شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار