معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت : بدنه پل میرزای شیرازی سالم است، اما نما باید بازسازی شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، گفت: پل میرزای شیرازی سالم است و هیچ ترک خوردگی در آن دیده نمی‌شود.

او، با اشاره به تصاویر پخش شده از پل میرزای شیرازی در فضای مجازی بیان کرد: بررسی‌های کارشناسی این پل ۲۰ ساله نشان از استواری آن می‌دهد، اما نمایی که برای آن به کار رفته، غیرکارشناسی بوده است.

صالحی، با تاکید بر اینکه نمای پل آسیب دیده و دستور تخریب و جداسازی آن صادر شده، تصریح کرد: واحد زیباسازی شهرداری شیراز در حال ارائه طرحی زیبا برای جایگزینی نمای قبلی این پل است.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: پل میرزای شیرازی بلافاصله پس از ساخت با کاشی نما شده و این در حالی است که بر اساس استاندارد‌های فنی استفاده از کاشی برای نمای پل ها، تونل‌های و سازه‌های فنی شهری نمی‌توان استفاده کرد.

او، بیان کرد: اصل سازه پل میرزای شیرازی هیچ گونه مشکل لرزه‌ای و فنی ندارد و مردم با خیال راحت می‌توانند بر روی پل و از زیر پل عبور کنند.

صالحی، تصریح کرد: در روز‌های گذشته تصاویر از ترک برداشتن پل میرزای شیرازی معروف به پل زیرگذر صنایع در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار