حیاتی گفت: از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ۱۲ ظهر دوشنبه هفته آینده ورودی‌های خوزستان روی خودرو‌های با پلاک غیربومی بسته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله کرونا از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه هفته آینده کلیه ورودی‌های خوزستان روی خودرو‌های با پلاک غیربومی مسدود شد و اجازه ورود به استان ندارند. خودرو‌های با پلاک بومی نیز حق خروج را ندارند.

او افزود: مقررات تردد به شهر‌های نارنجی و زرد نیز اعمال می‌شود و در صورت تردد در شهر‌های نارنجی جریمه یک میلیون تومانی و در شهر‌های زرد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد و توصیه می‌شود هم‌استانی‌ها در این ایام، تحت هیچ شرایطی به مسافرت نروند، زیرا با چالش‌ها و محدودیت‌های تردد روبه‌رو خواهند شد.

حیاتی با بیان اینکه خواهش می‌کنیم که مردم در این ایام در منازل بمانند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله رعایت فاصله اجتماعی، حاضر نشدن در اجتماعات و استفاده از ماسک را سرلوحه امور خود قرار دهند، تصریح کرد میزان رعایت نکات بهداشتی در خوزستان کاهش پیدا کرده است؛ نباید دچار عادی‌انگاری شویم و مجددا به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا برگردیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان ادامه داد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط مدیریت خواهد شد تا مجددا گرفتار پیک کرونا نشویم  و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از عادی‌انگاری، صدا و سیما مکلف شده است برنامه‌های ویژه‌ای با حضور کارشناسان، نخبگان و اهل فن در حوزه مسائل بهداشتی و درمانی برگزار کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.