وضعیت کشاورز در تیم فوتسال گیتی پسند مشخص شد

محمد کشاورز سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تنها در سمت مربیگری در این تیم فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، روز یکشنبه موفق شد محمد کشاورز کاپیتان سابق تیم ملی را در سمت سرمربیگری به خدمت بگیرد. کشاورز چیزی نزدیک به ۱۱ سال در گیتی پسند بازی کرده است و فصل گذشته هم بعد از جدا شدن از این تیم اصفهانی به عنوان سرمربی در راگای تهران حضور پیدا کرد. کشاورز در راگا عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که او توانست این تیم تازه لیگ برتری شده را در مسابقات حفظ کند.

همین عملکرد خوب کشاورز در راگا باعث شد مسئولان باشگاه گیتی پسند اصفهان باب مذاکره با این سرمربی را باز کنند. کشاورز بعد از یک سال دوری از گیتی پسند بار دیگر به اصفهان بازگشته و این بار قرار است در قامت سرمربی در گیتی پسند فعالیت کند.

در روز‌های اخیر خبر‌های زیادی به بیرون درز پیدا کرد مبنی بر اینکه کشاوزر قصد دارد فصل بعد به عنوان مربی - بازیکن در گیتی پسند فعالیت داشته باشد، اما شنیده می‌شود کشاورز تصمیمی برای این کار ندارد. کشاورز می‌خواهد تمام تمرکزش را بر روی سرمربیگری تیم بگذارد تا از این طریق بتواند گیتی پسندی‌ها را بعد از چند سال به مقام قهرمانی در لیگ برتر برساند.


بیشتر بخوانید


قرارداد کشاورز با تیم گیتی پسند اصفهان برای یک فصل است و باید منتظر ماند و دید این سرمربی چه نتیجه‌ای را می‌تواند در گیتی پسند کسب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار