گرفتن موبایل معلق در هوا روی ترن هوایی!

مسافر ترن هوایی موفق شد تا تلفن همراه مسافر جلویی که معلق در هوا بود را به طرزی عجیب و باورنکردنی بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های آموزشی و سرگرمی گرفته تا ویدئو‌های حوادث و ورزشی. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل یه ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که واکنش سریع یک گردشگر در گرفتن موبایل معلق در هوا را روی ترن هوایی به تصویر می‌کشد.

در این حادثه که در پارکی در بارسلونا اتفاق افتاد، یک گردشگر نیوزلندی موفق شد گوشی آیفون متعلق به یکی دیگر از گردشگران را در هوا بگیرد. این حادثه زمانی رخ داد که این گردشگران سوار بر ترن هوایی Expedicion al Himalaya، یکی از سریع‌ترین ترن‌های هوایی اروپا بودند و این ترن با سرعت ۸۳ کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود.


بیشتر بخوانید


«ساموئل کِمپف»، با دیدن پرت شدن موبایل فردی که دو ردیف جلوتر از او نشسته بود بلافاصله واکنش نشان داد و موفق شد تلفن همراه را در هوا بگیرد. ساموئل در حالی تلفن همراه را به این مرد بازگرداند، که صاحبش پس از پیاده شدن از ترن هوایی روی زمین در جستجوی آن بود.

ساموئل در این باره گفت: «ناگهان دیدم تلفن در مقابل من در هوا معلق است. سریع دستم را دراز کردم و آن را گرفتم. صاحب آن باورش نمی‌شد، مرا بغل و از من تشکر کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
خیلی عالی بود
آخرین اخبار