امروز در مراسمی کلنگ فاز اول دو بانده کردن مسیر خرمشهر به اهواز به زمین زده شد .

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،رضا رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان در مراسم کلنگ زنی فاز اول دو بانده کردن مسیر خرمشهر به اهواز گفت: عملیات دو بانده کردن مسیر خرمشهر به اهواز با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان آغاز شد.

او افزود: مجموع اعتبار این پروژه ۲۱۵ میلیارد تومان است که در فاز اول ۲۰ کیلومتر این پروژه انجام خواهد شد.

سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان هم در این مراسم گفت: خرمشهر افتخار نظام و انقلاب است ، و ما باید هر آنچه در توان داریم برای عمران هرچه بهتر خرمشهر انجام دهیم

او همچنین خواستار پیگیری سریع دیگر منابع مالی این پروژه برای بالا بردن سرعت این پروژه و اتمام به وقت آن شد.

استاندار خوزستان گفت: در قانون ماده ۵۶ باید یکی از بانک ها را قانع کرد و با تقبل سازمان برنامه و بودجه  اعتبارات این پروژه تکمیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان  خوزستان نیز در این مراسم گفت: از سال های گذشته باند دوم این مسیر از مطالبات مردم خرمشهر بوده است.

او افزود: با کلنگ زنی امروز و استفاده از ظرفیت ها تلاش ها باید به تحقق این پروژه ختم شود.

حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر هم گفت:امیدواریم در بازه زمانی در نظر گرفته شده این پروژه به سرانجام برسد و این گام بسیار مهمی در امر عمرانی شهرستان خرمشهر است.

سید لفته احمد نژاد نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس نیز گفت: تمام سعی خود را برای پیگیری تکمیل اعتبارات این پروژه انجام خواهیم داد.

او همچنین از استاندار خوزستان خواستار تعریف پروژه‌ ای برای احداث پل جدیدی در خرمشهر شد.

طول این پروژه ۱۰۰ کیلومتر است که در فاز اول ۲۰ کیلومتر آن امروز آغاز شد و سازمان منطقه آزاد اروند و استانداری خوزستان، و اداره کل راه و شهرسازی استان در این تامین مالی این پروژه مشارکت دارند.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، استاندار خوزستان و مسئولان شهرستانی حضور دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.