مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق استان هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری با مشترکین، تجاری، صنعتی، اداری و کشاورزی برای کاهش مصرف برق در ساعات اوج بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،هاجر عبدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق استان هرمزگان گفت: امسال ۱۳ هزار و۹۰۰ تفاهم نامه همکاری با مشترکین، تجاری، صنعتی، اداری و کشاورزی برای همکاری در ساعات اوج بار منعقد شده است.

عبدی افزود: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۰۰ مشترک اداری، دو هزار و ۴۰۰ مشترک تجاری، هزار و ۲۰۰ مشترک صنعتی و ۸ هزار و ۷۰۰ مشترک کشاورزی برای همکاری در کاهش مصرف در ساعات اوج بار با عنوان برنامه پاسخگویی بار اعلام همکاری کرده اند.

او گفت: این تفاهم نامه‌ها در بخش‌های استفاده از مولد‌های برق اضطراری، کاهش بار در ساعات اوج مصرف، جابجایی تعطیلات هفتگی به روزی غیر از جمعه و قطع بار ۲۴ ساعته با مشترکین بسته می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیری برق استان هرمزگان افزود: واحد‌های صنعتی با تغییر ساعات فعالیت از اوقات اوج بار به زمان کم باری و یا جابجایی تعطیلات هفتگی، مشترکان کشاورزی نیز با خاموش کردن موتور‌های پمپاژ آب و استفاده از مولد‌های دیزلی می‌توانند در ساعات اوج مصرف با این شرکت همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: از ابتدای خردادماه سازمان‌های دولتی موظف شدند مصرف برق خود را در ساعات کاری به نصف کاهش داده و در وقت غیر اداری تنها از ۱۰ درصد ظرفیت مصرف خود استفاده کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.