مرشدی با اشاره به اینکه پایداری تولید درسایه تعمیرات مطمئن و موفق محقق می‌شود، گفت: درسال گذشته بیش از ۹۵ هزار نفرساعت کار تعمیراتی در این واحد صنعتی انجام شده است.

مسعود مرشدی رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: به منظور افزایش قابلیت‏ اطمینان تجهیزات و تحقق مأموریت اصلی شرکت که همان تولید پایدار، ایمن، پاک و بهره ور گاز می‌باشد با انجام به موقع دستورکار‌های تعمیراتی، اجرای تعمیرات‏ پیشگیرانه تجهیزات، انجام تعمیرات اساسی سالیانه و اجرای طرح‏های اصلاحی ابلاغی، این مهم تحقق یافته است.

او با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ بیش از ۴۵۰۰ مجوز ایمنی انجام کار برای ۹ هزار دستورکار تعمیراتی صادر شده است، اظهار داشت: شاخص ۹۵ درصدی انجام به موقع دستورکار‌های تعمیراتی نشان از برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی به موقع نیازمندی آن‌ها بوده‌است.

مرشدی ادامه داد:هر چند رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های شدیدی را در انجام فعالیت‌های تعمیراتی به وجود آورده بود، اما با همکاری همه جانبه واحد‌های مختلف پالایشگاه، این مسأله خللی در انجام صحیح و به موقع کار‌ها پیش نیاورد.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام اضافه کرد:در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی با شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی، ساخت تعداد قابل توجهی از قطعات یدکی تجهیزات دوار، شیرآلات و تجهیزات ابزاردقیقی از طریق کمیته خودکفایی به این شرکت‌ها واگذار شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.