مشکلات جاده های روستایی طالقان از جمله معضلاتی است که اهالی طالقان با باشگاه خبرنگاران جوان البرز در میان گذاشته اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،بحث راه روستایی و توجه به حمل و نقل جاده ای از مهمترین نیازهای روستائیان است که به عنوان یکی از زیرساخت های مهم در توسعه هر کشور محسوب می شود.

مشکل راه نامناسب روستایی موضوعی است که اهالی برخی روستاهای  طالقان با باشگاه خبرنگاران جوان البرز درمیان گذاشته اند. 

 چند ماهی است که مسئولان اجرایی شهرستان طالقان نیز  به منظور رسیدگی و رفع مشکلات مردم راهی روستاهای این شهرستان می شوند.

معاون فرماندار طالقان وجمعی از مسئولان ادارات با حضور در روستا های  پایین طالقان با تعدادی از اهالی و اعضاء شورا های این بخش دیدار کردند.

دهیاران و اعضاء شوراهای روستاهای امیرنان، خوران، انگه، کلاهرود و خورانک در این دیدار به بیان مشکلات روستاهای خودشان پرداختند.

نبود راه ارتباطی مناسب,مشکلات تامین آب کشاورزی, مشکلات مراتع چرای دام و طرح هادی و بافت روستاها از جمله مشکلاتی است که مطرح و رسیدگی شد.

برابری، معاون فرمانداری طالقان در ارتباط با رسیدگی به مشکلات مردم گفت: تصمیم بر این شد که مسائل و مشکلات روستاهارا دسته بندی کنیم و هر ماهی یک بار مدیران مرتبط را دعوت بکنیم و به روستاهای مدنظر برویم تا مسائل و مشکلات را برطرف کنیم.

حاجیان،  معاون حمل و نقل جاده ای  البرز نیز از بهسازی و لکه گیری همه ی راه های روستاهای طالقان  گفت :قرار است از هفته ی آینده کارخانه آسفالت طالقان به مقدار لازم آسفالت تحویل راهداری شهرستان نماید و کیله ی راه هایی که نیاز به لکه گیری دارند آسفالت شود. 

انتهای پیام/ ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیلاعباسی
۱۳:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
انشالله فرجی بشه واقعا جاده اش خرابه