میرزایی گفت: از اوایل سال ۱۴۰۰ تا کنون تعداد ۲۵۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان معرفی شده اند.

 حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  از اول سال ۱۴۰۰ با اعزام هزار و ۲۸۰ اکیپ گشت سیار جهت بازرسی از سطح بازار تا کنون از هزار و ۶۱۱ واحد صنفی بازدید صورت گرفته است  که در بازرسی های بعمل آمده تعداد ۲۵۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

او  افزود: در این راستا از اول سال تاکنون تعداد پرونده های تشکیل شده از طریق گشت های مشترک، گزارشات مردمی و گزارشات ارگانهای مرتبط با تعزیرات حکومتی با موضوعات تخلف کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز ، بهداشت، دارو و درمان به ۳ هزار و ۸۳۱فقره پرونده میرسد که جهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است که این در حالیست از این تعداد پرونده های وارده به شعب تعداد هزار و ۴۸۵ فقره پرونده در شعبات این اداره کل رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: درصد عملکرد تعزیرات حکومتی استان در ارزیابی سال۱۴۰۰تا کنون به بیش از ۹۹/۴ درصد می‌رسد.

حیدر میرزایی گفت: در راستای مقابله با گرانفروشان و دیگر متخلفین گشت های سیار با حضور رئیس شعبه در دو شیفت صبح و بعد ازظهر جهت رصد بازار در حال انجام است و روسای شعب تعزیرات حکومتی با متخلفین بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهند داشت .

او در پایان اعلام داشت : مردم ارجمند استان می تواننددر زمان رویت تخلف اعلام گزارشات و شکایات خود را به صورت حضوری یاغیر حضوری با تماس تلفنی به سامانه ۱۳۵ ما را در برخورد هرچه سریعتر با متخلفین یاری نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار