هشدار دانشمند انگلیسی در خصوص موج سوم کرونا

یک دانشمند انگلیسی در خصوص برداشته شدن محدودیت‌ها و شیوع موج سوم کرونا در کشورش هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، یک دانشمند انگلیسی با هشدار در خصوص برداشته شدن محدودیت‌ها در کشورش، در خصوص ظهور موج سوم کرونا در انگلیس هشدار داد.

پروفسور «راوی گوپتا» از داتشگاه کمبریج انگلیس اعلام کرد نشانه‌هایی وجود دارد که انگلیس در مراحل اولیه موج سوم کرونا قرار دارد. او همچنین گفت اگرچه موارد جدید نسبتا کم تاست؛ اما گونه هندی دارای رشد سریعی بوده است.

پروفسور گوپتا به رادیو ۴ بی بی سی امروز گفت انگلیس پیش از این در موج سوم ابتلا قرار داشت و دست کم سه چهارم موارد، از گونه شناسایی شده در هند بوده است.

او گفت: البته درست است که شمار موارد در حال حاضر پایین است؛ اما تمامی موج‌ها با شمار پایین ابتلا شروع می‌شوند و سپس منفجر می‌شوند؛ بنابراین نکته کلیدی اینجاست که آنچه ما اینجا ما در حال مشاهده آن هستیم، نشانه‌های اولیه موج است.
او همچنین هشدار داد که ممکن است احساس امنیت کاذب به وجود آید که این مسأله مورد نگرانی ماست.

او تصریح کرد پایان محدودیت‌های کرونایی در انگلیس در تاریخ ۲۱ ژوئن باید به تعویق بیافتد.

این در حالی است که وزیر محیط زیست انگلیس نیز اعلام کرده دولت نمی‌تواند تأخیر در کاهش قرنطینه برنامه ریزی شده را بعید بداند.

سخنان این دانشمند انگلیسی در حالی منتشر می‌شود که انگلیس امروز دوشنبه برای ششمین روز متوالی بیش از سه هزار مورد جدید ابتلا به کرونا را گزارش کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار