انفجار خودروی بمب گذاری شده در افغانستان+ تصاویر

در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده در ولایت بغلان افغانستان، شماری کشته و زخمی شدند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، در پی انفجار خودروی بمب گذاری شده در برابر مقر پلیس در ولایت بغلان در شمال افغانستان، شماری کشته و زخمی شدند.

همچنین برخی دیگر از منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی مدعی شدند عصر امروز، یک خودروی متعلق به طالبان در منطقه بغلان مرکزی منفجر شد.

انفجار خودروی بمب گذاری شده در افغانستان

این منابع به نقل از یک فرمانده ارتش در این ولایت نوشتند: دفتر مرکز پلیس در منطقه بغلان مرکزی بوسیله یک بمب هدف حمله قرار گرفت.

بر اساس گزارشها، یک خودروی «هاموی» پر از مواد منفجره نیرو‌های امنیتی را در منطقه مرکزی ولایت بغلان در حدود ساعت ۰۶:۵۰ بعد از ظهر به وقت محلی هدف قرار داد. مقامات محلی این حمله را تأیید کردند؛ اما اطلاعات بیشتری در خصوص قربانیان در اختیار نگذاشتند.

انفجار خودروی بمب گذاری شده در افغانستان

جاوید بشارت سخنگوی پلیس ولایت بغلان نیز به پایگاه خبری افغانستان تایمز گفت: این حمله عصر روز دوشنبه در بغلان جدید در ولسوالی بغلان مرکزی انجام شد. وی گفت که نیرو‌های امنیتی قبل از ورود به محوطه، یک خودروی هاموی پر از مواد منفجره را نزدیک ورودی مقر فرماندهی پلیس شناسایی و به آن شلیک کردند.

در همین حال، برخی منابع گفتند که این انفجار به دنبال درگیری بین بمب گذاران انتحاری و نیرو‌های امنیتی رخ داد. این منابع افزودند خانه‌های اطراف نیز در این حمله آسیب دیدند.

گفته می شود با وجود ادامه گفتگو‌های صلح در دوحه،  حملات در سراسر کشور افزایش پیدا کرده است.

این در حالی است که یک هیئت صلح افغانستان قرار است  برای از سرگیری مذاکرات متوقف شده صلح با طالبان به پایتخت دوحه قطر پرواز کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار